Middleware

Koje su prednosti korištenja PFR Agent middleware-a?

Pored svih funkcionalnosti standardnog LPFR-a, myLPFR ima integrisani middleware koji smo nazvali PFR Agent, a koji je vrlo lako aktivirati. Ova funkcionalnost se ne naplaćuje dodatno, a na korisniku je da odabere da li želi iskoristiti prednosti PFR Agenta.

Ono što je bitno naglasiti je da PFR Agent ne radi samo po sistemu za razmjenu datoteka, već ima punu podršku za rad preko HTTP protokola, odnosno za rad sa API-jem.

Postoje 2 glavna dijela API krajnjih tačaka dostupnih u myLPFR:

  • SDC kontroler (LPFR) - API krajnje tačke za rad sa SDC ili LPFR, što je standardna funkcija
  • Agent Controller (PFR Agent) - API krajnje tačke za rad sa PFR agentom, odnosno middleware-a, koji sadrži čak i dodatne opcije
ESIR
myLPFR
PFR Agent
LPFR
SUF Server
BE
Printer
Za detaljnije objašnjenje funkcionalnosti zadržite pokazivač miša iznad plavih krugova

Dodatne prednosti korištenja myLPFR su funkcionalnosti koje dobijate ako koristite middleware ili PFR agent.

  1. PFR Agent omogućava korisniku da direktno sa njega štampa račune i na taj način olakšava štampanje na odabranom POS ili A4 štampaču. Odabirom opcije štampanja u PFR Agentu, dobijate više opcija štampanja na odabranom tipu štampača.
  2. PFR Agent se može koristiti na 2 načina:
    • Pozivanje krajnjih tačaka API-ja putem HTTP-a, na isti način kao i SDC API
    • Korištenje sistema za razmjenu datoteka slanjem XML ili JSON datoteke u folder za razmjenu.
  3. PFR Agent ima dodatne funkcionalnosti dostupne i preko API-ja i preko sistema za razmjenu datoteka, i to:
    • Automatski obračun povrata ako je iznos uplate veći od ukupnog iznosa uplate poslat od ESIR-a
    • Jednostavno dodavanje redova za ispis informacija vezanih za avanse (uplaćeni avans i iznos poreza na akontaciju)
    • Štampanje proizvoljnog teksta. Tekst se može ispisati kroz dvije funkcije, ovisno o tome želite li ispisati samo tekst, ili želite dodati neki tekst na račun (prije ili poslije redova računa).
    • Provjera parametara bezbjednosnog elementa. Ako želite provjeriti da li BE u čitaču kartica odgovara očekivanom, da ne potpišete račun sa pogrešnim bezbjednosnim elementom (npr. iz BE druge kompanije ili drugog prodajnog objekta).
    • Naredba za otvaranje fioke
    • Pozivanje poslednjeg potpisanog računa, ako koristite opciju RequestID prilikom potpisivanja računa, koji mora biti jedinstven.
    • Pozivanje slike računa, ako koristite opciju RequestID prilikom potpisivanja računa, koja mora biti jedinstvena.